Anyák napja

2022.05.01

Anyák napja van, és én nem vagyok otthon. Nem tudom felköszönteni az anyukámat és az én gyerekeim is anya nélkül vannak ma. A fotó láttán ami kora reggel érkezett a gyerekekről óriási zokogásban törtem ki. Talán ez a legnehezebb nap érzelmileg.

Hamarosan érkezett két ápoló, akik elvittek a koponya ct-re. Szó szerint végig rodeóztunk a János kórházban. Legalább egy kicsit kizökkentem az önsajnálatomból. :) A CTR-re hamar bejutottam, és gyorsan kész lett. Kicsit féltem tőle, de nem volt olyan ijesztő, mint amit elképzeltem magam elé.  Gyorsan mehettem is vissza a kórterembe, ahová időközben érkezett egy szobatárs, így már nem voltam egyedül.

SYSO BLOG, Idegi alapú hallásvesztés
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el